Midterms, Japan, Singapore Flyer.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eveline - WaarBenJij.nu Midterms, Japan, Singapore Flyer.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eveline - WaarBenJij.nu

Midterms, Japan, Singapore Flyer..

Door: Eveline

Blijf op de hoogte en volg Eveline

17 September 2014 | Singapore, Singapore

Ai, helemaal vergeten te vertellen.. Vorige week maandag heel gezellig met Shanna en Timon afgesproken. Zij studeren ook psychologie aan Erasmus en zijn ook op exchange in Singapore. Zij gaan alleen naar een andere universiteit hier, NUS. We hadden afgesproken op NUS en ik was, zoals meestal hier in Singapore, verdwaald. Uiteindelijk gevonden en hebben best een tijdje zitten kletsen. Tulsi kon er helaas niet bij zijn omdat ze ziek was.

Het is bijna recess week, gewoon een vakantieweek. Tom komt in die week en gaan we samen naar Thailand! In het tweede gedeelte van de week ga ik naar Japan. Jawel, JAPAN. Tom vliegt woensdag 1 oktober 00:45 uur naar Amsterdam, ik vlieg 00:30 uur naar Tokyo :'). Ik ga samen met Daniel en Josefin, maar zij gaan eerst nog naar Hong Kong en de Filipijnen. Zoals je merkt, studenten hebben het slecht in het buitenland...

Maar, voordat ik van mijn vakanties kan gaan genieten, moet ik eerst nog even vol aan de bak. Ik heb 3 deeltentamens (midterms), voor de vakken culturele psychologie, evolutionaire psychologie en voor conservatie psychologie. Maandag is de eerste, culturele psy. Ben benieuwd, tot nu toe was het niveau hier niet heel hoog, maar ik vrees toch voor het niveau van de midterms. Dat wordt weinig vrije tijd en veel leren deze week!

Vorige week woensdag heb ik gezellig met Joanie geluncht bij toast box, wat was het fijn om eindelijk is geen zoet brood te eten! Ik ben geen fan van brood thuis, maar blijkbaar ga je het toch missen als je al weken kip met rijst eet..

Zaterdag ben ik met de Zweedse huisgenoten naar Raffles geweest. Daar hebben ze de Singapore Sling 'uitgevonden' en drankje wat icoon zou staan voor Singapore. Daarnaast eten ze er ook pinda's en voor het eerst in tijden was het geen probleem om de iets op de grond te gooien, zonder bang te zijn dat je word opgepakt. De vloer van de bar lag vol met lege pindahulzen! De Singapore Sling was goed te doen en daarna zijn we doorgegaan naar Altitude. Op aanraden van Rutger, onze Nederlandse huisgenoot, omdat het uitzicht zo mooi was. Het is een van hoge torens hier, met op het dak een club. Heel erg mooi en het uitzicht was inderdaad erg mooi! Ik ben niet helemaal naar boven geweest, maar J, M en V wel en zij zeiden dat het prachtig was.

Zondag uitgeslapen en 's avonds naar de Singapore Flyer geweest. Dat is een mega reuzenrad met uitzicht over de hele stad. Omdat we er 's avonds waren, was het uitzicht zeker de moeite waard. Dag 2 de hoogte in, maar ook hier was het uitzicht zeker de moeite waard! Maandag, dinsdag en woensdag bestaan vooral uit leren, colleges volgen en mezelf afvragen waarom ik altijd alles uitstel. Gister wel lekker chocolat chip cookies gebakken! Ook al was het deeg lekkerder dan de uitiendelijke cookies..

Liefs,

Eef


  • 17 September 2014 - 21:45

    Erica:

    Tjonge tjonge, wat een rotleven heb jij daar. Eerst komt Tom en daarna naar Japan. Dit is geweldig allemaal. Leuk he dat Tom komt. Hij verheugt zich er ook op ( denk ik, haha).
    Ik hang aan jullie lippen om alle verhalen te horen.
    Veel lieve groeten van mij en anneke. Erica.

  • 18 September 2014 - 07:08

    Patricia:

    Klinkt weer super! Succes met leren voor je midterms

  • 21 September 2014 - 17:51

    Eveline :

    Heb het zeker slecht Erica! Thanks Patries, ga m'n best doen!!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Eveline

Nu in voor 4.5 maand in Singapore ga studeren, hoop ik jullie hiermee een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn reis! Liefs, Eef

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 6162

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

05 Augustus 2014 - 18 December 2014

Minor in Singapore

11 December 2014 - 15 December 2014

Sydney

04 December 2014 - 11 December 2014

Bali

16 Oktober 2014 - 19 Oktober 2014

Bintan Indonesië

26 September 2014 - 06 Oktober 2014

Recess

04 September 2014 - 07 September 2014

Weekend Phuket

Landen bezocht: